Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Undrar du över något annat? Kontakta oss

Hur skickas mina varor?

Vi använder DHL som vår speditör. Beroende på vilka varor du har beställt så skickas ditt paket antingen till närmaste Service Point eller direkt hem till dig. Du får en avisering via SMS eller E-post när ditt paket är redo att hämtas ut.

Hur lång tid tar det innan jag får mina varor?

De flesta varor har vi på vårt expresslager. Då skickar vi varorna samma dag eller inom 24 timmar på vardagar. Det innebär att du har dina varor inom 1-3 dagar.

Vad händer om en vara är slut på lager?

Vissa enstaka gånger har vi tillfälligt slut på en vara på lager. Då dröjer det mellan 3-10 dagar innan vi kan skicka den. Det innebär att du som kund har dina produkter inom 4-13 dagar.

Vilka betalalternativ erbjuder ni?

Alla våra betalningar går snabbt och säkert via Klarna. Du som kund kan enkelt välja mellan att betala via kortbetalning, faktura eller delbetalning.

Vad händer om jag är missnöjd med en vara?

Vill du ångra ditt köp, erbjuder vi öppet köp inom 14 dagar. Du bekostar själv returfrakten. Är det en reklamation, betalar vi returfrakten. Ta gärna kontakt med oss via vår kontaktsida så ser vi till att allt löser sig.